W związku z pojawiającymi się w "przestrzeni działkowej " i nie tylko nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi czasowego wyłączenia prądu informujemy :
1. Decyzję o wyłączeniu prądu podjął cały Zarząd jednogłośnie.
2. Zgodnie z Regulaminem ROD Zarząd może w uzasadnionych przypadkach podjąć uchwałę o wyłączeniu prądu w okresie jesienno - zimowym.
3. W naszym ogrodzie decyzja ta została podjęta ze względu na duże straty prądu , za które muszą płacić wszyscy działkowcy.
4. Czas wyłączenia prądu - 3 tygodnie ( okazało się ,że w rzeczywistości było to znacznie krócej ) podjęliśmy po konsultacji z firmą , która miała sprawdzić stan sieci energetycznej pod kątem tych strat.
5. Stan techniczny naszej sieci uniemożliwiał zostawienie na czas tych prac włączonego oświetlenia i działania bram wjazdowych - stąd musiała być otwarta na stałe jedna brama.
6. Zadaniem każdego Zarządu Rod w tym naszego jest zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania ogrodu w okresie działkowym ( wiosenno - letnim) tak , aby w tym okresie nie było awarii i przerw w dostawie prądu.
7. Temu celowi służy ciągła modernizacja naszej sieci - między innymi wymiana rozdzieli oraz skrzynek elektrycznych ( co już rozpoczęliśmy zgodnie z decyzją działkowców na Walnym Zebraniu)
8. W związku z powyższym w następnych latach czekają nas również czasowe wyłączenia prądu.
9. Przy okazji przypominamy - całoroczne zamieszkiwanie na działkach jest zabronione.